Annons:
Etikettsjälsfränder-soul-mates
Läst 2575 ggr
Mollam
2015-03-15 20:27

Omedelbar attraktion ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter flera "bad boys "förhållanden har jag nu träffar en "snäll" man :) På första dejten kändes det som att hitta hem ! som om vi kännt varann hela livet, en märklig och underbar känsla

Annons:
Tjeja
2015-03-15 20:38
#1

var försiktig.. i min erfarenhet är det tyvärr dem som får en att känna sig bekväm direkt som oftast är lurigast och så småningom visat på överdrivet svartsjuka tendenser.

Men håller tummarna att det bara är rätt för er hela vägen och inte någon "dold" bad boy bakom fasaden!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Mollam
2015-03-15 20:45
#2

Ja Tjeja så sant jag känner igen mig i det tyvärr:( Men delar av min text föll bort … Så frågan är känner man sig alltid attraherad direkt av sin soulmate? jag är van att känna så när jag träffar bad boysen, Men nu känner jag bara en djup samhörighet och kärlek direkt vi sågs ingen direkt fysisk attraktion!

Mollam
2015-03-15 20:45
#3

Ja Tjeja så sant jag känner igen mig i det tyvärr:( Men delar av min text föll bort … Så frågan är känner man sig alltid attraherad direkt av sin soulmate? jag är van att känna så när jag träffar bad boysen, Men nu känner jag bara en djup samhörighet och kärlek direkt vi sågs ingen direkt fysisk attraktion!

Tjeja
2015-03-15 20:50
#4

Håller tummarna att det blir bra för er❤️, men var ändå försiktig, för även om man är försiktig så kommer en bra relation fortsätta utvecklas medan en dålig kan undvikas.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Mollam
2015-03-15 20:58
#5

Ja så sant ! Men jag har turen att känna till honom och hans vänner och ex han verkar bra ! Och det är klart jag får ju en förhoppning om att jag äntligen träffat en snäll man ! Men som du säger Tjeja man kan ju aldrig vara säker:( har ju då aldrig gjort det förr så varför nu! Kanske han är en bad boy som jag dessutom inte känner mig attraherad av hm… Många tankar men många förhoppningar också ! Förhoppning om att möta om inte sin soulmate så åtminstonde en godhjärtad man:)

Tjeja
2015-03-15 21:01
#6

det är ju inte alls omöjligt att han är din soulmate, har du tur så är han just den partner du längtat efter! Vi håller tummarna för det!

Var bara lite försiktig och vaksam på vägen!  😉❤️

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Mollam
2015-03-15 21:11
#7

Tack för omtanken :)

[Ladymoon]
2015-07-26 23:31
#8

Jag blev attraherad av min  tvillingflamma på en fest vi hade i vårt hus. Jag hade aldrig sett honom tidigare eftersom han var nyinflyttad. Ingen tycktes vilja sitta sidan om mig och jag tyckte det var mycket konstigt. Sen kom han och satte sig bredvid mig. Kontakten var omedelbar och rättfram som jag är så frågade jag vem han var, vad han bodde och vad han hette. Fick sedan reda på gemon en annan kvinna att han är konstnär, vilket jag också är. 

Där på festen så var det han och jag som pratade och det kändes som att jag satt och pratade med en gammal vän som man inte sett på länge. Jag var så glad och uppsluppen. Efter en timme var jag kär som en klockarkatt och det var han också, inget att ta miste på. Efter två timmar gick han och viskade i mitt öra, vi måste träffas igen.

Nu är läget så att vi springer omkring som två tonåringar båda två. Man stammar och säger konstiga saker till den andre. Men när vi sitter ensamma och uppe hos någon av oss så kan vi sitta i timmar - timmar och prata, Det är bara så skönt att vara i varandras närhet, så skönt, att man glömmer både tid och rum.  I

Ibland vill jag att han ska ta mig i famnen och jag bara ska vara där. Ibland önskar jag att vi hade sex med varandra. Det är nytt, vi träffades den 29 maj.  Och vi är lika rädda båda två. Men vi tycker om varandra väldigt mycket. 

Jag skulle önska att jag kunde läsa av vad han känner och tänker, men jag kan ana ;-)

Upp till toppen
Annons: