Förslag

Min bok om Ashtar Sheran.

2015-01-11 21:41 #0 av: -Eternity-

Min bok om Ashtar Sheran "The Truth" är nu tillgänglig hos Amazon. Från och med i morgon och t o m 16 januari kommer den att vara gratis för nedladdning. 

Du hittar boken HÄR

Bokbeskrivning:

This is not a book about politics, economy or ascension. This is not a book about channelers and their predictions. Neither is it about the star fleets and the universe. This is a book for those who want to know more about Ashtar Sheran, the Commander of the Galactic Federation of Light, on a more personal level. With Ashtar's permission, I share my experiences with you. I share how Ashtar came into my life and how I found out that he is my Twin Flame. 

Anmäl
2015-01-15 19:00 #1 av: [Sacred Wolf]2

Vad kul Eternity att du skrivit en bok om Ashtar och den måste jag ju bara skaffa så klart Cool

Har vart på gång länge med en bok om Wolf men ah det är mycket snack och lite verkstad men den saken Förlägenmen nån gång kanske jag kommer till skott,vi får välan se Skrattar

Anmäl
2015-01-15 19:14 #2 av: -Eternity-

Boken är gratis i ca en dag till så passa på att ladda ned den. Glad Om du inte vet hur man läser Amazons e-böcker är det bara att hojta till. 

Kul att du också planerar att skriva en bok! Jag har tre till på g efter denna. En om flammor, en om drömmar och visioner och en om mina möten med andra som jag mött som kommer från andra världar. 

Anmäl
2015-01-16 17:34 #3 av: [Sacred Wolf]2

Tack för tipset vännen Blomma men jag föredrar en riktig bok i min hand,det är liksom inte samma sak att läsa via dator och nätet som att ha en äkta bok i sin hand med en god kopp te och bara njuta Cool

Njah,njoh det där med bokFörlägen,,,hmm hoppas men jag kommer ju aldrig till skott ju Generad ja inspiration kommer och går men äch jag kommer ju av mig hela tiden Skrattarså den lär vi få se oss om i stjärnorna efter är jag rädd  förSkämtar

Men Du lycka Till med boken om Ashtar,kanonroligt att den kommit ut och jag ser verkligen fram emot att få läsa den Hjärta

Anmäl
2015-01-17 19:19 #4 av: -Eternity-

Tyvärr kommer min bok om Ashtar än så länge endast att finnas tillgänglig som e-bok på Amazon. Den är kort, ca 25 sidor, men den är också del 1 ur en serie på än så länge 4 böcker. Blir kanske fler om jag kommer på något mer som jag vill berätta. 

Tja, säg aldrig aldrig. En dag kanske du står där med din bok i händerna. Skämtar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.