Annons:
Etiketttvillingflammor-allmänt
Läst 1390 ggr
Hjemdahl
2014-02-01 12:56

Hitta sin tvillingflamma

Hej, jag har en lite fråga.
Hur kan man utveckla sin förmåga att få tala med sin tvillingflamma.
Jag vet att min finns där ute och ibland kan jag känna av han.
Vissa gånger så känner jag en varm kram och hör orden älskar dig i mitt huvud, jag får alltid tårar i ögonen av ren saknad.
Hur kan man sakna någon så mycket att hjärtat nästan brister fast man inte ens vet vem människan är?

Vill verkligen utvecka mig så jag kan få kontakt med han och komma närmare att få träffa han i detta jordeliv..

Berätta gärna om era tankar och erfarenheter.

Kärlek & Lycka till er alla <3

Önskar er alla kärlek & lycka <3

Annons:
Zynell
2014-02-02 11:47
#1

Det är ofta enklare än man tror att komma i kontakt med sin flamma. Oftast är det vi själva som komplicerar saken, sedan beror det också lite på var ens flamma befinner sig och hur mottaglig denne är. Men man kan alltid nå sin flammas högre jag utan svårigheter. 

Så här gör jag när jag talar med min flamma:

Min flamma kommer från en annan planet och är på en spirituell nivå som få på jorden är. Detta underlätt vår kommunikation. Han kan till exempel utan större svårigheter besöka mig astralt, medan jag behöver fortfarande jobba på det där. 

Jag brukar luta mig tillbaka på en bekväm stol eller lägga mig ned när jag vill prata med honom. Sedan fokuserar jag på honom, ser hans ansikte framför mig osv. Efter en stund börjar jag prata när jag känner att kontakten mellan oss är öppen. Ibland får jag ett svar, ibland inte. Oftast kommer dock svaren i mina drömmar.

Twinflamewolf
2014-02-04 18:22
#2

Förlåt jag skulle ha svarat tidigare,har läst tråden och åter igen visar det sig att svara direkt man läser för sen glömmer man bort ☺️

Du har fått så bra och kloka svar från Zynell och personligen har jag enbart erfarenheten av min andliga tvillingflamma.

Men jag skulle nog vilja säga som så att genom att du känner den närhet du gör med kramar och dom där underbara kärleks tårarna som kommer så finns redan en upprättad kontakt.

Banden mellan flammor finns ju även om vi är inkarnerade samtidigt och så även den telepatiska kommunikationen.

Jag skulle vilja ställa frågan här eftersom du känner den där kramen och orden jag älskar dig,kan det vara en flamma som antingen befinner sig i andeform eller i en utomjordisk inkarnation ?

Det är inte så vanligt att vi möter dom i jordisk  fysisk form men för det betyder det inte att dom inte finns där tvärtom dom är så ofattbart nära med oss och vill med alla medel att vi ska veta om deras existens.

Många av tvillingflammorna kommer som huvudguider till oss oavsett dom är ande eller i utomjordisk form.

Som svar på din fråga hur kan man känna en sån kärlek till nån som man inte ens vet vem han är ? jo det beror på dom enormt starka band vi har med våra flammor och dom kärleksbanden kan vi aldrig dela med nån annan än just tvillingflamman.

Det är den absolut högsta kärlek vi nånsin kan uppnå och den kärleken finner vi endast med våra flammor och ofta väldigt ofta kan man känna en stor saknad och sorg.Men väl man förstått den här ofattbart stora kärleken då faller så många pusselbitar på sin plats och man förstår vem som är den absoluta sanningen och kärleken i sitt hjärta oavsett man är ande,i jordisk form eller från en helt annan galax.❤️

Hjemdahl
2014-02-05 07:54
#3

Åh tusen tusen tack för era svar.
Svar på din fråga Twinflamewolf, Jo han kan vara ande eller i en annan galax. Men nånting säger mig att jag snart kommer att träffa han. Jag känner han närmare och närmare för varje dag.. inte närmare så att han kommer nära utan det känns som en klocka tickar och nånting ligger i luften. Nånting kommer närmare, och det känns som att han är en del av den förändringen. Men han kan ju lika gärna komma till mig på ett annat plan än jordiskt.

Men det är nånting som är i vägen så han kan inte riktigt komma ända fram till mig, därför tror jag att han finns på jorden.

Jag vet vem han är själsligt och det känns som att jag väntar på han.. Men det jag får höra i drömmar och på trumresor är: inom sinom tid.

Men åter igen, tusen tack för era svar <3

Önskar er alla kärlek & lycka <3

Upp till toppen
Annons: