Annons:
Etikettot
Läst 1011 ggr
Zynell
1/27/14, 10:11 AM

Karma

Roligt med nya funktioner här på iFokus. Vad tycker ni om idén "karma"? Själv tycker jag att det var en lite rolig och bra idé. 🙂

Fast jag gillar inte riktigt utseendet på panelen. Ser lite för mycket 90-tal ut och för mycket blått.

Annons:
Twinflamewolf
1/27/14, 10:19 AM
#1

Visst är det kul med lite nytt men en del tror det handlar om att tävla fast i fokus gått ut med att det inte är.Kan ju också vara bra att ha om nån söker medisar för att se om folk är aktiva så den är ju bra att ha men som med medaljerna lär det bli nåt jag glömmer bort 😃

Nja den blå färgen är ingen höjdare måste jag hålla med om men å andra sidan gillar jag inte blått över huvud taget så en smaksak för mig medan andra kanske diggar den skarpt 😃

SpiritualLight
1/27/14, 10:34 AM
#2

90-tal.. hehe 😃 fast en jättekul idé med karma! Men om funktionen bygger på om man är populär eller om den räknar ut karma på riktigt återstår att se (jag tror på det förstnämnda). Funktionerna på iFokus är ju lite krångliga om jag får säga, (sökfunktionen är ett exempel). Och nya trådar kan falla i blindo, när sajtvärdarna önskar godmorgon, godmiddag och dagens väder etc som inte ens har med forumämnet att göra. Lätt att missa aktuella inlägg om man inte är med från början. (Nu tycker jag iofs att det är trevligt med godkväll-hälsningar också, det jag ville belysa var att alla mynt har en fram- och baksida.) Well, good luck med alla karman, det sanna karmat räknas iallafall ut meddetsamma. Och det är tur det! 😉

Kärlek, kraft och vitalitet till Dig Blomma

Twinflamewolf
1/27/14, 11:48 AM
#3

Ha ha ja det är väl tur det att det äkta Karmat räknas ut meddesamma och iFokus karmat ja det har vi nog snart glömt och strävar efter det äkta 😎

Annars anser jag i fokus ha väldigt enkla fungerande funktioner både i moderering och sajter där man enbart är medlem.Har modererat ett par Americanska forum tidigare och där var allt bara kringel krångel medan i fokus är otroligt lättanvänt i jämförelse.Här är det logiskt men det var det knappast på dom forumen,herregud vilken moderering och många svordomar😂

SpiritualLight
1/27/14, 12:32 PM
#4

Ja, jag antar att du har mer koll än mig om hur iFokus fungerar, Twinflamewolf! Det där med amerikanska forum lät ju riktigt krångligt. Är gröngöling själv, så det kommer nog att ge sig bara man blir van. iFokus känns som en riktigt fräsch sajt annars, måste jag säga. Grabbarna ska ha en eloge för det gedigna arbete de gjort genom åren. Logiskt är bra! 😃

Kärlek, kraft och vitalitet till Dig Blomma

Twinflamewolf
1/27/14, 5:52 PM
#5

Nja mer koll har jag nog knappast SpiritualLight men jag håller med dig om att grabbarna gjort ett bra jobb genom åren.

Kom med första gången 2008 och då såg det inte alls ut så här så mycket har hänt och till det positiva måste man säga så en eloge från mig med till dom 😎

Zynell
1/27/14, 6:45 PM
#6

#6 Ja, jäklar! 2008! Jag gick också med det året. Värst vad tiden går fort. 🙂

Annons:
SpiritualLight
1/28/14, 12:34 PM
#7

#5 #6 Vad härligt 😃 Har ni några tips till alla oss newbies här på iFokus, någonting man kan tänka på? Det är ju vissa "koder" som gäller, om ni förstår vad jag menar? Man ska tex presentera sig på en sajt, och det har jag missat totalt. Vett & etikett helt enkelt, ni vet 😉

Kärlek, kraft och vitalitet till Dig Blomma

Twinflamewolf
1/30/14, 8:06 PM
#8

Nja några tips vet jag inte det är bara att köra på 😃

Presentationer är så olika en del gör andra inte så jag tycker man ska följa det man känner själv.

Kul att ha dig med SpritualLight 😎

Upp till toppen
Annons: