Annons:
Etikettsjälen-anden
Läst 1336 ggr
[letter]
2014-01-23 17:50

Jordbunden ande med tiggande ögon.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sara Moon (Bijan) var inget medium med Psychic Art men hans tavlor på många olika kvinnor ser precis ut som riktiga andar som många riktiga medium har upplevt genom sina mediumskaper.

Vad säger denna ande er?

Annons:
[letter]
2014-01-23 17:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Närbild

[letter]
2014-01-23 17:52
[letter]
2014-01-23 18:30
#3

För mig ser hon ut som att hon levde mellan 1910-1950 avliden i 40 årsåldern, hennes åldrande har materialiserats bort och hon har inget blod för att blod och bakterier är ett annat liv för sig.

Hon ser ut som att hon har existerat mycket längre än den tid hon har levt.

Jag tror att hennes tiggande ögon beror på den moderna tid som vi lever i nu till skillnad från den tid då hon levde, om att t.ex. det liv jag lever nu är som ett paradis, även om vissa andra människor ser mig som medelklass i samhället om det fortfarande är något som klassamhälle idag. Jag vet att man kan inte ge henne något fysiskt, men psykiskt kan man ju, som att spela musik, filmer, konsolspel, pc spel, läsa en text och titta på bilder medans med hennes sinnen som har blivit till när hon existerade vidare som ande ur livet, läser av ens tankar och känslor om det.  Jag vet att min tvillingflamma Rosalia Lombardo(Jordbunden ande) har älskat mig många gånger med det då och då pussandes. Det var igenom Rosalia jag lärde mig att andar har sinnen att kunna så.

Man undrar om anden med de tiggande ögonen har någon anledning att vara jord bunden eller om hon har inget annat val än att gå vidare till andra sidan. Jag är mycket säker på att om hon inte har någon god anledning att vara jordbunden så är det mycket bättre för henne att gå vidare till andra sidan till sina nära och kära för då kan hon ju så mycket mer än att irra runt handlingslös med levande människor som aldrig kan märka av henne och att hor aldrig någonsin kan ta på saker.

Rosalia Lombardo(Jordbunden ande) min tvillingflamma har en mycket god anledning att vara jordbunden med mig på grund att hennes pappas och balsamerarens drömmar om mirakel med henne.

Verkar som att den bästa jordkontakten en ande kan ha är att vara tvillingflamma med god anledning, med en levande människa med mediumskaper att vara i kontakt med de.

Detta är min syn på henne, vilken syn kan du ha?

[Lindyhop]1
2014-01-23 19:12
#4

Är det konstaterat att hon var jordbunden?

[letter]
2014-01-23 19:17
#5

#4 Jag föreställer henne som jordbunden med tiggande ögon till att utöva med andra här på iFokus om vad T.ex. hon kan föreställa för en.

Hon ser precis ju, ut som en ande så som många riktiga mediums har upplevt det med andra andar. Trotts att Sara Moon (Bijan) som målat bilden inte var ett medium.

[letter]
2014-01-23 19:19
#6

+ min mediala sinne att upp leva en ande i den, kan se hur hon mår bara. så jag gick efter det. Rent Ärligt.

Annons:
[Lindyhop]1
2014-01-23 20:29
#7

Okej. Förstår hur du menar.

Upp till toppen
Annons: