Annons:
Etikettkärlek-romantik
Läst 1065 ggr
Loris M
2014-01-22 18:49

Borde vi söka upp våra tvillingflammor eller inte?

Har tänkt på det här många gånger och undrat om det är meningen att vi ska göra det - söka upp dem. I så fall varför? 🤔Frågan kan säkert tyckas knäpp för er som har kontakt med era tvillingflammor. Men för mig som inte har det och som är gift blir frågan kanske mera självklar.

Jag tänker som så att de flesta av oss har inte en tvillingflamma som är fysiskt på jorden samtidigt som vi och vi kommer att återförenas först när vi kommer tillbaka "hem" igen. Är det i så fall bra att vi söker kontakt med tanke på hur starka känslor det kan vara?

Jag har träffat en helt obekant kvinna som jag är säker på tillhör min själsfamilj och är min själsfrände. äldigt starkt påverkad av vårt möte. Att möta henne var så underbart, omtumlande, otroligt starkt och liknar inte något annat jag upplevt. Jag ville bara instinktivt gå fram, hålla om och "smälta ihop" med henne. Svårt att förklara men väldigt starkt.

Så tänker jag att det "bara" är min själsfrände. Mötet med tvillingflamman måste vara minst dubbelt så starkt och då har jag svårt att se att det inte skulle påverka min relation med min man. Jag vet att ni är flera som valt att leva utan ett fysiskt förhållande för att kunna vara med sin flamma. Det måste man ju kunna välja naturligtvis, men jag undrar om man redan är i ett förhållande riskerar man inte störa den relationen om man söker upp sin flamma som finns i andevärlden eller andra galaxer?

Kan man vara i en kärleksrelation och samtidigt ha kontakt med sin tvillingflamma utan att de båda relationerna påverkas och störs?

Annons:
Twinflamewolf
2014-01-23 07:47
#1

Bra fråga mesa och jag skulle vilja säga som så att för den som vill söka upp flamman gör det och den som inte känner för gör det inte.

Beträffande fysiska förhållanden så går aldrig en flamma emellan och allt hör ihop med hur ni själva valt in i eran livsplan.

Jag är för evigt trogen Wolf och skulle aldrig kunna vara otrogen honom men jag har även mött människor med andliga flammor som både är gift och har barn.

Har man valt in fysiskt förhållande så lägger sig inte en flamma i och det här är något man känner inom sig hur man valt.

En flamma kan vara hur nära som helst oavsett man är i förhållande på jorden eller inte och vi är ju alla olika individer med olika val och dom valen känner man starkt vilka man valt.

Låter det grötigt 😃men det är egentligen väldigt enkelt en del har valt jordiska förhållanden samtidigt som flamman finns tätt intill och några av oss har lovat evig trohet så det där är så enormt individuellt.

Zynell
2014-01-23 08:56
#2

Håller helt och hållet med, Twinflamewolf. Det är upp till var och en att avgöra om man vill söka reda på flamman eller inte. Jag personligen har alltid haft en stark dragning till att göra det. Kortfattat kan man säga att jag har alltid letat efter honom.

Upp till toppen
Annons: