Annons:
Etikettövrigt
Läst 966 ggr
Loris M
12/19/13, 10:09 PM

God Jul och Gott Nytt År!!

Önskar er alla! 🌺

Annons:
Loris M
12/19/13, 10:15 PM
#1

Det är så tyst här så jag ville mest att sidan ska se lite trevligare ut när man tittar in nu i dessa juletider. 🙂

Önskar er en skön ledighet och hoppas att ni som letar efter era flammor hittar dem under det nya året. Oavsett var de finns - andra sidan, andra galaxer eller här på Jorden. 🌺

Zynell
12/20/13, 11:47 AM
#2

Tack för hälsningen! God jul på dig med! Hoppas du får en massa fina klappar och mycket god mat samt dundertrevligt umgänge. 😃

Loris M
12/20/13, 11:53 AM
#3

En massa klappar vet jag inte om jag får eller ens vill ha. Jag säger som du brukar säga lite här och där: Jag har redan allt jag vill ha! 😉Jag vill behålla allt jag har i mitt liv just nu och behålla glädje, styrka…

Barnen ska få klappar men jag är nöjd med att vi är tillsammans, friska och samlade… vad kan man mer önska sig?

Kramen på dig medarbetarkollega! 🤗

Twinflamewolf
12/20/13, 1:26 PM
#4

God Jul på er alla !

Hoppas ni får en lugn skön Jul utan stress,här blir det lugna gatan inget särskilt alls och det är ju så man har ju allt så klappar dom struntar vi i men jag har köpt presentkort till mor och far så får det vara bra sen 😎 man kan ju inte skämma bort dom för mycket 😃

Ha en alla tiders Jul och Nyår på er 🌺

[Sol69]
12/22/13, 11:01 PM
#5

God jul på er alla.. hoppas att den blir en riktig mysig jul att minnas. ❤️

Upp till toppen
Annons: